onsdag 28. januar 2009

Ting fell på plass..

Det meste skal vere i orden før avreise no. I går kveld booka eg oss inn på eit hostell som ligg på Cottesloe Beach i Perth..ser verkele bra ut!
Har booka oss inn for dei 4-5 fyrste nettene..så har me bustad til over fyrste helga iallefall;)

mandag 26. januar 2009

Nytt navn på bloggen!

Inghild goes to Perth!! :)

Ei veke til avreise... Countdown!

søndag 4. januar 2009

Inghild i Perth, Australia!

Då er det faktisk kun ein liten mnd til eg set kursen mot Perth og Australia. Kanskje på tide å skifte navn på bloggen snart? Will do. Men ikkje heilt endå. Skal nyte januar heime i Lærdal, arbeide som vikarlærar på Borgund barne-og ungdomsskule, samt nokre dagar i barnehagen på Øyri. Stas! Ser fram til det:) Skal elles slappe av og prøve å stå ein del på ski. Australia nærmar seg, men merkar at det ikkje heilt har gått opp for meg at eg faktisk skal dit og vere der i eit halvt år..Men moro blir det nok!

Ellers; Godt nytt år til alle! :)

mandag 4. august 2008

Segltur paa the Bay og tur til Alcatraz!

Har hatt ei heilt fantastisk helg i San Francisco. Kunne verkeleg ikkje bedd om meir. Helga starta roleg med avslapping og klesvask "heime" paa Parkmerced. Ingunn og eg tok oss ein tur paa kjopesenteret, der eg endeleg vart den stolte eigar av Macbook Air. My baby! Heilt nydeleg, og kjempefornogd saa langt! :)

Paa laurdag var me invitert paa segltur paa the Bay av Innovasjon Norge. Dei hadde leigd ein katamaran med plass til 35 stk. Det var ein nydeleg dag, sola skein, og det var flott utsikt. Me slappa av paa baaten med ei pils i haanda, ingenting kunne vaert bedre! Me segla rundt Alcatraz, over til Sausalito , og under Golden Gate Bridge. Fekk sett mykje!
Etter seglturen inviterte Arne, ein norsk-amerikanar som kjenner folka i Innovasjon Norge her, oss paa yacht club'en der han hadde seglbaaten sin liggande. Den laag paa Tiburon, saa me tok baat over dit igjen etter seglturen enda ved Pier 39 i San Francisco. Det var stor stas aa sitte paa yacht club i sola med ein Mojito i haanda. Svaert saa idyllisk! :)
Om kvelden hadde me vorspiel heime i leiligheiten og enda kvelden paa ein uteplass som var eigd av ein som Arne kjenner. Me kom gratis inn ved aa bruke passordet "Spirit of Norway", hehe!

I gaar, sondag, var Hilde, Ingunn, Marit og eg paa Alcatraz. Ein kompis av Nora var ogsaa med oss. Det var nok ein nydeleg dag, og veldig kjekt aa vere paa Alcatraz. Me tok audiotour gjennom Cell House, og fekk sett mykje. Svaert mange inntrykk!

Som de sikkert forstaar, saa har det vore ei meget bra helg. No er det berre 3 veker igjen i San Francisco, og to helgar. No til helga skal me til Las Vegas. Avreise tordagskveld. Det blir moro! Paa onsdag skal Ingunn og eg paa baseballkamp med jobben, teambuilding :) Veka kjem nok til aa gaa fort.
I morgo skal me ha siste gjennomgang av forretningsideen vaar paa Berkeley foer eksamen. Paa tide aa starte aa skrive.... Mykje som skal gjerast!!

Saknar alle heime, gledar meg til aa treffe alle igjen!
Klem, Inghild.

tirsdag 29. juli 2008

Nytt fraa San Francisco!

Tenkte det kanskje var paa tide aa skrive eit lite innlegg igjen her.. Har hatt nok ei fabelaktig helg i San Francisco. Helga starta med middag, litt sightseeing og Cheescake Factory i Palo Alto saman med Lars, Jon Petter og Ingunn. Meget god start paa helga! Cheesecake Factory kan anbefalast! :)

Middag paa Il Fornio i Palo Alto.

Paa laurdag reiste me paa vinsmaking i Sonomo Valley. Det var saers idyllisk og fint. God vin ogsaa! Sjoel om eg koyrde bil, saa vart det litt smaking paa meg ogsaa :) Kjempefint vaer og 30+ grader gjorde godt!
Laurdagskvelden reiste me paa John Mayer konsert paa Shoreline Amphitheater i Mountain View. Det var ogsaa svaert fint og koselig. Sitte paa plenen saman med gode venner og hoyre god musikk inn i sumarnatta er ikkje feil! Me konkluderte med at det hadde vore ein knallfin dag :)

Paa sondag reiste eg paa shopping for meg sjolv. Det var litt godt aa faa litt Inghild-tid. Har ikkje blitt mykje av det dei siste to mnd. Fekk handla meg mykje, raida H&M og North Face.. Niketown fekk ogsaa gjennomgaa litt... :) Godt nogd!!
Paa ettermiddagen reiste Ingunn, Kristoffer, Eirik og meg paa sightseeing. Me saag "Full House" -husa, gjekk i Haight og koyrde gjennom Castro. Paa kvelden gjekk nokre av oss paa kino og saag Batman. Skikkeleg bra film! Den anbefalast :)
Ingunn og meg foran Full House husi :)

No er nok ei veka i gang..i gaar brukte me ettermiddagen og kvelden til aa lese til forelesning i dag, samt arbeide litt paa gruppeoppgaava vaar. Me har ekstremt mykje me skulle ha gjort naar det gjeld oppgaaver paa skulen, men det er mykje anna som fristar!! Men me skal nok komme oss gjennom det og :) I dag skal me ha nest siste forelesning paa Berkeley. Kjenner at det skal bli litt godt aa sleppe aa lese case kvar mandag og onsdag..Har ein del anna me skulle gjort.
I morgo har Lars bursdag, saa daa skal Ingunn og eg ned til Palo Alto og ete middag saman med han etter jobb.

Ellers kan eg vel konkludere dette innlegget ogsaa med at alt staar bra til her :)
Gledar meg til aa sjaa alle heime igjen!!
Haapar alt staar bra til :)

fredag 25. juli 2008

Endaa meir bilder fraa helga..

Daa har Jon Petter lagt ut sine bilder fraa helga ogsaa. Sjekk ut:
http://jonpetter.smugmug.com/gallery/5527209_iQmcQ#338400827_AYzAd


Bading i Clear Lake var goy!!