lørdag 4. april 2009

Auckland

Då var eg på plass i Auckland hjå Eirik! Eg reiste onsdagskveld frå Perth og kom fram til Auckland ca kl 6 torsdagsmorgonen (pga 5 timars tidsforskjell). Dei par siste dagane har me gjort litt sightseeing i Auckland city, shoppa litt og i går (fredag) tok me ein køyretur nordover for å surfe litt. I morgon set me kursen mot Cook Islands for 5 dagars FERIE :)

Picture time:



Eirik på havna i Auckland



Min siste investering; nixon klokka :)







Godt med smoothie :)




Til Kjersti: Deloitte i Auckland :)



Grønt og fint på New Zealand!



Ny oppdatering kjem etter Cook Islands.


GOD PÅSKE TIL ALLE!! :)

2 kommentarer:

Solé sa...

Du slipper ikke unna oppvasken på NZ heller ser jeg. Jeg har akkurat tatt den her, så der er en tng vi har til felles. Det vi ikke har til felels er at du stikker til Kook. GOD TUR!!!

Kjersti sa...

Smooth, godt å sjå at Deloitte er på plass :) Fin vårdag i Oslo i dag, har hatt besøk fra Hamar. Me gleda oss til påskeferie!! Reise til Lærdal på onsdag. Kos dikka på Cook Island, det blir sikkert fantastisk :)