søndag 15. mars 2009

Besøk av Eirik

Eirik kom på besøk forrige onsdag. Han skulle etter planen reise i kveld, men flyet var kansellert og går i morgo tidleg i staden. Medan eg ventar på at han kjem tilbake, tenkte eg å dele litt frå den siste veka med dikka. Mandag til onsdag gjekk med til skule, før Eirik kom på onsdag. Torsdag var me på litt sightseeing, blant anna på UWA campus og inni byen. På fredag hadde eg bestilt tur til Rottnest Island til oss. Det er ei lita øy som ligg ca 30 min utanfor Fremantle. Øya har så å sei ingen biltrafikk og ein syklar rundt øya, som er ca 11 km i lengden. Det er utruleg mange flotte bukter og strender der, og ein skulle tru ein var i paradis.... - bildene seier vel sitt!




Me avslutta dagen med ein velfortjent pils....



Sidan "life is a beach in WA", så måtte me jo på stranda på laurdagen også... :)


På kvelden vart det tapas på MadMonk, namnam!




Oppsummert; meget bra helg. Gler meg til NZ om 2 veker :)

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Litt av kontrast fra "gråe" Ås til dine bilder! Virker som dere koser dere fælt, og til og med jeg ble litt misunnelig på den øyturen deres!:P
Håper du har det bra.

Hilser fra Lars og hundene :)