onsdag 11. juni 2008

Livet i San Francisco!

Daa var eg paa plass i San Francisco! Landa laurdag i 19tida lokal tid. God og sliten. Men jammen var det godt aa komme fram!! Eg bur i ein leiligheit saman med to andre, veldig hyggelige jenter (Ingunn og Hilde). So langt har alt funka veldig bra og me trivst godt saman. Sondag brukte me til sightseeing downtown San Francisco. Det er saa mykje aa sjaa!! Me brukar ca 20 min med Muni'n (tbane-liknande) til downtown. Me tok the Cable cars over bakkane og ned til Fishermans Wharf der me saag the Golden Gate Bridge og Alcatraz. Downtown er saa stort og har saa mykje butikkar at eg er overbevist om at eg maa sette av to veker til kun shopping om eg skal rekke over alt! Heldigvis skal eg vere her i 2,5 mnd ;) Applestore og NikeTown er blant favorittane allereie!!

Paa mandag hadde me informasjonsmote og matchmaking saman med Innovasjon Norge, Berkeley og alle bedriftene som ville ha interns. Det var ein svaert spennande dag! Me hadde speeddating med bedriftene og etterpaa maatte alle mingle og finne seg jobb. Eg fant meg i grunn fort og greitt ein jobb. Eg har starta som intern i IMMI (sjekk ut immi.com), der eg skal lage ei slags informasjonsnettside via eit verktoy som heiter TWiki, samt vere med engineeringgruppa deira ein del. I dag er andre dag paa jobb, og mine veiledarar har ikkje komme inn endaa, saa eg fekk litt tid til aa skrive blogg :) Eg trur eg kjem til aa stortrivst her, folk er kjempehyggelege og det er flott ope kontorlandskap og godt miljo! Faktisk saa har Ingunn (my roommate) ogsaa internship her. Me skal hente oss leigebil i dag, noko me begge er svaert nervose for, for det er heftig aa koyre bil i San Francisco!! Firmaet har beliggenheit rett sor for San Francisco by (i Silicon Valley), saa det tar oss ca 30 min med bil.

Eg har vore svaert troytt om kveldane dei dagane eg har vore her no, mykje pga jetlag og at det er svaert mykje som skjer kvar einaste dag. Mykje informasjon aa fordoye! Ser litt fram til helg. Paa laurdag skal jentene ut aa sjaa Sex and the City paa ein kino som serverer Cosmopolitan i baren og som du kan ta med inn i kinosalen. Me skal dresse oss opp i kjolar og gaa ut paa byen etterpaa. Det blir stas!!

Neste veke skal me starte paa Berkeley. Me skal ha undervisning to ettermiddagar i veka. Me fekk mykje informasjon om opplegget paa mandag, og det virkar kjempebra! Det kjem til aa bli myyyykje aa gjere, men eg trur det blir verdt det! Me blir bedomt paa kor aktive me er i timane og i diskusjonar med case, ei individuell oppgaave me skal skrive, samt ei teamoppgaave som skal vere ein forretningsplan med ein killer presentasjon. Spennande! Det kjem til aa bli ein travel sommar!!

Eg kan vel i grunn konkludere med at eg stortrivst i San Francisco. Eg angrar ikkje eit sekund paa at eg reiste og trur ikkje at eg kjem til aa kjede meg eit sekund! Her er det alltid noko aa finne paa!! San Francisco er ein fabelaktig by!

Haapar alt staar bra til heime!!
Sakna dikka!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Gøy at du har blogg så oss i gamlelandet kan følge med på korleis livet i Uniten er :) Gledar oss til å komme på besøk!

Kjersti&Øyvind

Anonym sa...

Oioi..detta virka annleis enn vetle Lærdal mao eg sei..hehe :)
Men detta høyrest knas ut Inghild!
Nyt d!

KleMS Ingrid!

Anonym sa...

Jeg misunner deg Inghild!:)
Kos deg masse videre!:)
Knall fint at du har denna bloggen:) Skal hilse fra alle på roverud:)

klem Ranveig:o)