fredag 20. juni 2008

Paa Berkeley bur det folk i eit tre!!

Ja, det er heilt sant. Og ganske utruleg!! Paa Berkeley bur det folk i eit tre. Det er ganske sterke politiske meiningar og mykje aktivisme ute og gaar paa Berkeley, og desse folka fann ut at dei ville protestere mot nedhogging av trea ved aa flytte opp i dei! Dei har faktisk budd der i eit aar no..!! Me var aa saag paa det i gaar (eg skal legge ut bilder ein annan dag:)..). No er det masse oppstyr rundt det fordi politiet forsoker aa faa dei ned fraa treet. Det var sperringar rundt heile omraadet og masse politifolk som sto vakt, dette for aa hindre folk i aa hjelpe trefolka med mat og drikke. Politiet har funne ut at det er paa tide at dei skal ned derifraa ;) Det var opp til fleire helikopter i lufta over, og masse media der. Det var rett og slett ein svaert spesiell og artig opplevelse!! Welcome to America, er alt eg har aa sei :)

No er det veldig snart helg. Ein liten arbeidsdag igjen. Det skal bli godt! I kveld skal Ingunn og eg til byen og ete middag saman med ein kompis av Ingunn. Me skal shoppe litt, og gjerne ta ein liten tur ut:) Det blir ikkje svaere festen i dag fordi me skal paa skulen i morgo kl 10. Det er kun i morgon me skal ha skule paa ein laurdag, dette for aa komme i gang med ei gruppeoppgaave me skal skrive. I morgo kveld skal me henge paa Berkeley, utforske litt og kose oss i finvaeret, foer me skal paa konsert. Det blir goy! Saa det blir nok ein liten fest daa:)
Paa sondag har me forelopig ingen andre planar enn at me skal finne paa noko artig. Me har snakka om aa kanskje ta ein biltur sorover og finne ein fin beach me kan kose oss paa, og kanskje ogsaa koyre Golden Gate Bridge og litt nordover. Me finn nok ut av det, alltid noko aa gjere paa!

Haapar alt staar bra til heime, og at Laerdalsmarknaden blir knall ;)
Kos dikka paa Stavarekkja for meg ogsaa.... :) (ei alder so lita kneik eg maa over i morgon kjenner eg...skal prove aa ikkje tenke paa det...;)..)

Ingen kommentarer: