torsdag 12. juni 2008

Ny dag, nye muligheiter!

I dag skal eg og Ingunn hente leigebilen vaar. Spennande!! Me er begge litt nervose for aa koyre i San Francisco. Det gaar fort unna paa motorvegane her! Men saa lenge me veit kor me skal, og kor me ska ta av, so trur eg at det skal gaa heilt fint! Not to worry:) Det skal bli kjekt aa faa bil, daa blir me mindre avhengig av gutane som me har sete paa med til jobb, sidan dei har svaert mykje aa gjere om dagen. Kjekt aa kunne komme seg litt rundt ogsaa!

I kveld skal alle motast og spele fotball paa fotballbana paa universitetet som ligg like ved der me bur. Det blir kjekt! Har ikkje faatt trent enno, so det skal bli godt aa faa bevegd seg litt! Maa ta meg ein tur paa NikeTown ein dag ogsaa, eg treng noko treningskle;)

Lisbeth, som har vore kontaktpersonen vaar i Innovasjon Norge her i SF, har introdusert oss for ein norsk mann som bur og arbeider i SF. Han er svaert aktiv innanfor friluftsliv og sport, og skal ta oss med paa diverse aktiviteter! Det blir moro!:) Han har ogsaa foreslaatt ein heil del av ting me kan gjere i helga som kjem. Blir nok ikkje ei kjedeleg helg!!

Vaeret i San Fran er ikkje til aa klage paa. Sol og blaa himmel kvar einaste dag!! Deilig!:)

Haapar fortsatt at alt staar bra til heime!
Tusen takk for alle kommentarar, kjekt aa lese :)
Klem, Inghild.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Herlig å sjå at Inghild som ein gong i tida var redd for å reise på besøk til meg i Trondheim no kjører bil i San Francisco ;)

Kjersti:)

Inghild sa...

Hehe, ikkje sant! Ingunn har koyrd i dag. Men eg faar prove meg ein dag eg og:) Det skal nok gaa fint! Me har henta bilen no, ein Crysler PT Cruiser! Meeeeeeget niiice:)